+48 503 865 645

Jak możemy pomóc?

Popularne pytania

Wszystkie zamówienia realizujemy w dni robocze w ciągu 24h. Oznacza to, że Twoje produkty zostaną w tym czasie spakowane i przygotowane do wysyłki. Dodatkowo, wszystkie zamówienia z wysyłką InPost Paczkomaty złożone do godz. 15:00 zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia!

Po otrzymaniu zamówienia, będziemy Cię informować poprzez e-mail o każdym jego etapie. Gdy Twoje produkty zostają wysłane, otrzymasz dodatkowy e-mail z numerem listu przewozowego (przy wysyłce kurierskiej) lub powiadomienie w aplikacji InPost o nowej paczce zmierzającej w Twoją stronę.

Gdy skończysz składać swoje zamówienie, zobaczysz końcową stronę z podziękowaniem za zakup oraz podsumowaniem Twojego zamówienia. Dodatkowo otrzymasz też potwierdzenie e-mail na adres podany przy składaniu zamówienia.

Oczywiście! Zgodnie z prawem konsumenta, możesz skorzystać z procedury reklamacyjnej lub procedury zwrotu. Szczegóły znajdziesz w naszym Regulaminie.

Napisz do nas e-mail i powiadom, że chcesz anulować niezrealizowane zamówienie. Zwrócimy Ci pieniądze tą samą drogą, którą zostało ono opłacone (przelew tradycyjny lub szybkie płatności).

Napisz do nas




    DO GÓRY

    ZALOGUJ SIĘ

    Utwórz nowe konto

    Twoje dane osobowe zostaną użyte do obsługi twojej wizyty na naszej stronie, zarządzania dostępem do twojego konta i dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.

    Odzyskiwanie hasła

    Nie pamiętasz hasła? Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres email. Otrzymasz e-mailem link do wygenerowania nowego hasła.

    KOSZYK 0