+48 503 865 645

Jak możemy pomóc?

Wszystkie opisy produktów wprowadzamy z najwyższą starannością. Cały prezentowany w sklepie towar posiadamy na stanie, więc w każdej chwili możemy odpowiedzieć na najbardziej nietypowe pytania dotyczące cech lub atrybutów produktów.

Odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania zamieściliśmy poniżej. Gdyby jednak brakowało Ci jakichkolwiek informacji na stronie, widzisz błąd w opisie lub chcesz się podzielić swoją opinią – skontaktuj się z nami. Możesz tego dokonać wypełniając formularz kontaktowy na dole strony, napisać do nas e-mail lub po prostu zadzwonić. Służymy pomocą!

Popularne pytania

Wszystkie zamówienia realizujemy w dni robocze w ciągu 24h. Oznacza to, że Twoje produkty zostaną w tym czasie spakowane i przygotowane do wysyłki. Dodatkowo, wszystkie zamówienia z wysyłką InPost Paczkomaty złożone do godz. 15:00 zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia!

Po otrzymaniu zamówienia, będziemy Cię informować poprzez e-mail o każdym jego etapie. Gdy Twoje produkty zostają wysłane, otrzymasz dodatkowy e-mail z numerem listu przewozowego (przy wysyłce kurierskiej) lub powiadomienie w aplikacji InPost o nowej paczce zmierzającej w Twoją stronę.

Gdy skończysz składać swoje zamówienie, zobaczysz końcową stronę z podziękowaniem za zakup oraz podsumowaniem Twojego zamówienia. Dodatkowo otrzymasz też potwierdzenie e-mail na adres podany przy składaniu zamówienia.

Oczywiście! Zgodnie z prawem konsumenta, możesz skorzystać z procedury reklamacyjnej lub procedury zwrotu. Szczegóły znajdziesz w naszym Regulaminie.

W trakcie składania zamówienia zostaniesz przekierowany/a do strony banku. Jeśli transakcja nie powiedzie się, to pamiętaj, że link do płatności za zamówienie znajdziesz również w automatycznie wysłanym e-mailu informującym o statusie zamówienia.

Alternatywnie, link do płatności znajdziesz także na stronie “Moje konto” w zakładce “Zamówienia”.

Jeśli Twoja próba zapłaty za zamówienie nie powiedzie się, to link do płatności znajdziesz w automatycznie wysłanym e-mailu informującym o statusie zamówienia.

Link do płatności znajdziesz także na stronie “Moje konto” w zakładce “Zamówienia”.

Na opłacenie zamówienia z opcją tradycyjnego przelewu bankowego masz 2 dni robocze. Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 5 dniach kalendarzowych.

Napisz do nas e-mail i powiadom, że chcesz anulować niezrealizowane zamówienie. Zwrócimy Ci pieniądze tą samą drogą, którą zostało ono opłacone (przelew tradycyjny lub szybkie płatności).

Napisz do nas




    DO GÓRY
    KOSZYK 0
    []